Forum Gry Online Strona Główna
Forum Gry Online Strona Główna -> Ogólnie-> Characters
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Characters
PostWysłany: Czw 7:41, 12 Paź 2006
^S0uL^
Administrator

 
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ^Mysłowice^




Dark Knight / Blade Knight

Dark Knight jest postacią do bitwy w zwarciu. Może on używać wszystkich mieczy, toporów i tego typu broni. Podczas zdobywanie lvl powinniśmy dodawać u niego w siłe i w zręczność. To pozwoli mu na noszenie dobrej zbroji. Siła odpowiada za moc ataku a zręczność za szybkość oraz za obrone. Szybkość również się liczy. Lepiej zadać dwa mocne ataki na sekunde niż jeden super mocny atak na sekunde. Dark Knight podczas swojego rozwoju nabywa różne umiejętności, które pozwalają mu na lepsze ataki badź na lepszą obrone.

Możliwości rozwoju:
50 lvl - możliwość samodzielnej naprawy ekwipunku
150 lvl - możliwość wykonania questu na Blade Knighta
220 lvl - możliwość stworzenie nowej postaci: Magic Gladiator


Podstawowe atrybuty postaci:
Siła: 35
Zręczność: 25
Żywotność: 10
Energia: 20
Życie: 120
Mana: 20
Pkt do many co lvl: 1
Pkt do życia co lvl: 2
Pkt do staminy co lvl: 1



Możliwość używania umiejętności od broni:
-defensive (skill od tarczy, redukuje obrażenia zadane przez przeciwnika o 50% na krótki czas, mana: 30)
- stabbing (pchnięcie, obrażenia 2x, mana:9 )
- hacking (atak z wyskoku, obrażenia 2x, mana: 9)
- uppercut (podbicie do góry przeciwnika, obrażenia 2x, mana: 8)
- turn around cutting (atak cięciem bocznym, obrażenia 2x, mana: 9)
- multiple cutting (wiązanka cięć, najszybszy skill od broni, obrażenia 2x, mana: 10)

Możliwość nauki umiejętności z magicznych kul (z orbów):
- Twisting Slash
- Fury of Light
- Fire Slash
- Inner Strengh
- Death Stabb
- Hell Blast


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^S0uL^ dnia Czw 8:00, 12 Paź 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 7:44, 12 Paź 2006
^S0uL^
Administrator

 
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ^Mysłowice^




Dark Wizard / Soul Master


Dark Wizard jest przeciwieństwem Dark Knighta. Posługuje się czarami i głównie różdżkami, laskami. Postać dobra w zwarciach na odległość oraz idealna do pomocy innym. Gdy Dark Wizard będzie posiadać wystarczająco dużo energii może nauczyć się potężnych czarów, które zabiją nawet klikanaście potworów naraz. Podczas rozwoju postaci na początek warto zainwestować parenaście punktów w siłe, aby mógł używać lepszy ekwipunek. Potem najlepiej inwestować w energie i zręczność. Dobry czarodziej powinien posiadać dużo energi oraz dużo zręczności. Możliwości rozwoju tak samo jak u Magic Gladiatora. Dark Wizard uczy się czarów poprzez czytanie zwojów (scroll).


Podstawowe atrybuty postaci:
Pkt. na lvl: 5
Pkt. życia na lvl: 1
Pkt. manny na lvl: 2
Początkowe życie: 60
Początkowa manna: 60
Początkowa siła: 18
Początkowa zręczność: 18
Początkowa energia: 30


Możliwość używania następujących czarów:

- Fireball
- Power Wave
- Lightning
- Teleport
- Meteor
- Ice
- Poison
- Flame
- Twister
- Evil Spirits
- Hellfire
- Aquabeam
- Cometfall
- Inferno
- Teleport Ally
- Soul barrier
- Ice storm
- Decay
- Nova


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:58, 12 Paź 2006
^S0uL^
Administrator

 
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ^Mysłowice^




Fairy Elf / Muse Elf

Elf jest jedyną postacią w mu płci żeńskiej oraz jedyną postacią zaczynającą w innym miejscu niż wszystkie inne postacie. Mianowicie zaczyna w krainie elfów: Noria. Postać jako jedyna może używać luków oraz kuszy. Rozwój postaci jest troche skomplikowany. Mamy do wybory dwie drogi. Agality Elf lub Energy Elf.

Agality Elf - Elf o niskim poziomie energi, lecz o wysokim poziomie zręczności. Należy ładować punkty w zręczność i w siłe. Elf szybki i zadaje duże obrażenia wrogom.

Energy Elf - Elf o wysokim poziomie energi. Można nawet powiedzieć, że jest to elfi czarodziej. Postać bardzo poszukiwana do party szczególnie w Blood Castle oraz w Devil Square. Może ona leczyć siebie i innych, rzucać aure obronną lub aure ataku na siebie i innych oraz przywoływać różne potwory. Gdy Energy Elf posiada bardzo dużo energi to jego aury mogą zwiększyć atak nawet do 5x. Podczas rozwoju postać może uczyć się przywoływania różnych potworów. Do nauki służą orby.


Początkowe atrybuty postaci:
Pkt. na lvl: 5
Pkt. życia na lvl: 1
Pkt. manny na lvl: 1,5
Początkowe życie: 80
Początkowa manna: 30
Początkowa zręczność: 25
Początkowa siła: 22
Początkowa energia: 15


Możliwość używania następujących umiejętności:

- Penetration
- Ice Arrow
- Defense Buff
- Attack Buff
- Heal
- Multiple Shot


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^S0uL^ dnia Czw 15:02, 12 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:01, 12 Paź 2006
^S0uL^
Administrator

 
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ^Mysłowice^




Magic Gladiator

Magic Gladiator jest jakby połączeniem Dark Knighta z Dark Wizardem. Posiada troche cech DK i troche cech DW. Tutaj też są dwie drogi do wyboru. Droga siły i zręczności - Rozwój postaci identyczna jak w przypadku Dark Knighta. Dodajemy w siłe i zręczność. Magic Gladiator nie może używać niektórych umiejętności DK. Nie może tez wykonać guestu, czyli Magic Gladiator nie posiada drugiej formy postaci. Druga droga to energia. Dodajemy głównie w energie i w zręczność, a w siłe w razie potrzeb założenia lepszej zbroji. Tak samo uczymy się czarów, poprzez czytanie zwoji. MG nie może używać kliku czarów Soul Mastera (drugiej formy Dark Wizarda).


Magic gladiator ma możliwość biegania od 1 lvl.
Może wchodzić lub teleportować się do innych lokacji z użyciem mniejszego lvl niż inne postacie.
Nie może używać hełmu. Po prostu w ekwipunku nie ma miejsca gdzie go wsadzić.
Ma na lvl 7 punktów do rozdania.
Może używać nowych setów (unicorn set, thunder set).
Skrzydła robi się trudniej niż w innych postaciach.


Podstawowe atrybuty postaci:
Pkt za level: 7
Moc (Power): 26
Zręczność (Agality): 26
Fizyczna siła (Physical Strength): 26
Energy (Energia): 26
Podstawowe statystyki (Basic Stat): 104
Życie (Life): 110
Mana: 60


Możliwość używania następujących umiejętności (Specjalne, może używać tylko MG):

- Power Slash
- Fire Slash


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:04, 12 Paź 2006
^S0uL^
Administrator

 
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ^Mysłowice^




Dark Lord

Ma siłe przywoływania dusz jego kruka i rumaka (dark horse). Na stronie głównej MuOnline jest napisany pewny cytat, ja go przetłumaczyłem: "Dark Lordowie wypłyneli na powierzchnie by pomóc Kundunowi tak jak zrobili to w Złotych Wiekach". Dark Lord to potężna postać. Jednak, aby móc nim kierować trzeba uzyskać inną postacią wystarczający level (250). Gdy postać ta założy gildie może przyjąć do niej więcej członków niż dark knight, dark wizard czy elf. Jego siła nie równa się z niczym innym. Posiada potężne umiejętności, które szybko i skutecznie pokonają nie jednego potwora. Dark Lorda łatwo poznać po jego swiecących białych włosach. Na globalu do postaci tej przyłączają się najchętniej ludzie do party, gdyż potrafi jednym uderzeniem zabić potwora np. Elite Yeti. Może używać "Scepterów". To coś podobnego do Mace. Ma większe obrażenia i jest przeznaczona dla Dark Lorda. Również kilka setów zostało specjalnie dla niego stworzone, można je zobaczyc w dziale "Zbroje".

Podstawowe atrybuty postaci:
Pkt za level: 7
Moc (Power): 26
Zręczność (Agality): 20
Fizyczna siła (Physical Strength): 20
Energia (Energy): 26
Podstawowe statystyki (Basic Stat): 104
Życie (life): 110
Mana: 60


Możliwość używania następujących umiejętności:

- Force Wave
- Fireburst
- Increase Critical Damage
- Electric Spark
- Summon
- Earthquake


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum Gry Online Strona Główna -> Ogólnie -> Characters
 
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX